FINALLY!

Just nu sitter det en ganska glad och lättad tjej vid tangenterna. Tentad är avklarad och den var faktiskt lättare än jag trott. Knappt en timme tog det och lyckades svara på alla frågor utom en. Nu är jag hemma, har ätit frukost (igen) och ska snart ner på stan med Lisa. Förhoppningsvis hittar jag en jacka idag, har sprungit runt i flera veckor utan att hitta någon jag vill ha. Den stora frågan är bara om jag vill ha en kappa, eller en riktigt tjock och mysig täckjacka? Med tanke på att jag fryser 24/7 kanske en fet täckjacka vore det smartaste alternativet. Hmm, jag ska fundera lite till.

Förutom att tentan är klar är det en sak till som gör mig glad idag. Jag har för första gången i år sett snö! Små, små snöflingor dalar ner från himlen just nu. Förra årets första snö avnjöts hemma hos Jimmy med Frida, Anders och Anton. Vi som små barn, drog på oss täckbyxorna och sprang ut och tillverkade några snöänglar och en liten snögubbe. Tror dock tyvärr inte att det kommer upprepas idag..




Vad säger du om saken?
Postat av: Frida Canebro

åååh, vi kan nog göra snöänglar nästa gång du kommer hem :) <3

2009-11-04 @ 12:31:52
URL: http://canebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0