HELG MITT I VECKAN




Som ni kanske anar blev det lite party igår. Började kvällen hos Frida med Jimmy och Anders. Längesen det bara var vi fyra nu, så det va riktigt mysigt! Sen kom det förbi några till innan vi gick ner på Bockarna. Eller ska jag säga innan vi gick ner till jättekön? Just det, fetaste kön och sjukt mycket folk. Både Frida och jag lyckades bli insmugglade, och tur var väl det med tanke på att det var så många som inte kom in överhuvudtaget. Fast ärligt talat hade jag rätt tråkigt. Så jag gav upp ganska tidigt, käkade lite mat och stack hem. Fick med mig lite folk på vägen som höll mig sällskap till Frida kom hem också. Helt okej kväll, men inte så mycket mer än så. Nytt försök på lördag kanske..?

Förresten så måste jag jobba på min hållning. Jag vill inte se ut som en kutryggig tant när jag fyller 20.

Vad säger du om saken?
Postat av: Själis

Jag ska också skaffa mig en hållning, så vi kan ju göra det tillsammans ? :)

2009-05-22 @ 14:28:43
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Sv; Allvarligt?! Vad roligt!

Ja, jag brast också när jag hörde om olyckan. Gud så sorgligt.



Haft en bra dag idag?

Puss!

2009-05-22 @ 15:33:39
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0