ZLATAN TORKAR MINA FÖTTER

Här sitter jag med nybadade och fina fötter. Eller ja, finare än de var innan i alla fall! Jag har kikat på skidor nu på förmiddagen, och det finns inget bättre tillfälle att bada fotbad än framför tvn tycker jag. Det enda negativa är att jag fläckat ner mina älskade chinos med kletigt fotskrubb. Tuben läckte nämligen. Men det går väl bort i tvätten, hoppas jag.



Zlatan då, vart kom han in i bilden? Jo jag har ett badlakan med landslaget på, och när jag fotbadad klart fick självklart Zlatans ansikte mest närkontakt med mina blöta fötter. Vad jag tycker om fotbollsstjärnan från Malmö tar vi nån annan gång, men de som känner mig vet att han inte direkt är min personliga favorit..


Vad säger du om saken?
Postat av: Thuresson

Jag fick just en fin idé, när vi ändå talar om Zlalle. Jag knäppte ju ett fint kort på din handduk och mitt finger i Porec ... kanske att folk vill se ?

2009-03-08 @ 14:28:40
Postat av: Syster

Haha, verkar som om the sisters har fotvårdsdag idag! Gnussa stortån lite extra på Zlatan från mig!!! Puss o gnuss från sis! LOVE

2009-03-08 @ 14:49:29
Postat av: mamma

Du är rolig du Britta. Jag tror att du innerst inne är lite förtjust i Zlatan. Puss på dina rena tår/mamma

2009-03-08 @ 18:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0