"MIN SERLEKS LISTA"

Vill ni veta vad jag har gjort idag? Jo jag har skrattat - åt mig själv. Har nämligen tillbringat större delen av dagen nere i källaren, grävandes i en stor låda med massa gamla grejer. Från början var tanken att jag skulle leta en ordbok som jag vet ligger där nere nånstans, men jag hittade den inte. Istället kom jag på mig själv med att bläddra igenom papper, skolböcker och framförallt dagböcker sen låg- och mellanstadie tiden. Kärlekslistor och allmänt vardagsbekymmer kantade sidorna, självklart tillsammans med en liten bild till varje text. Fruktansvärt kul att läsa! Även om det var lite svårt ibland, speciellt att tyda det jag skrev när jag var sex år och kanske inte riktigt hade lärt mig stava än..


Vad säger du om saken?
Postat av: Matilda

Syster, jag tycker att du ska dela med dig lite mer av vad du skrev! :) KRAMAR

2009-03-08 @ 10:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0