I'M EXHAUSTED

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Söndagar framför en tv full med sport (eller repriser) är det bästa som finns! Speciellt när man är lite seg som jag är idag. Segheten beror på gårdagskvällens aktiviteter med brudarna. Det började med förfest hos Lina, och sen blev det taxi ner på stan och Stadt. Bra kväll, som slutade hemma hos Emelie. Med andra ord hade jag världens bästa sovsällskap! 

Schemat idag har varit fullspäckat. Först längdskidor, sen skidskytte och nu handboll. Jobbigt värre. Jag har knappt haft tid att flytta mig från soffan på hela dagen, höhö. Nej men jag funderar faktiskt på att sticka ut och röra lite på mig nu. Om inte annat så behöver Isabelles skor en promenad. Hon köpte nämligen nya skor i veckan, som är lite för små så hon får skavsår. Men då kom vi på att jag har mindre fötter än henne, så nu har jag haft dom ihelgen för att gå in dom lite. Smart va? Om det funkar återstår att se..


Vad säger du om saken?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0