SPORTFISKE?

Det är bra med bärbara datorer, eftersom man kan ha med sig dem överallt.
Det är dåligt med bärbara datorer, eftersom man kan ha med sig dem överallt.


Klockan åtta satte jag mig vid köksbordet för att försöka lära mig nånting inför högskoleprovet. Det känns nämligen som att det kommer gå skit, därför tänkte jag verkligen träna lite nu. Men dum som jag är tog jag även med mig datorn in i köket. Så här sitter jag nu, en timme senare och har inte vänt bort blicken från skärmen en enda gång. Jag blir så less på mig själv! 

Men jag har faktiskt gjort en ganska intressant upptäckt. Jag satt nyss och letade efter intressanta bloggar, och märkte att det finns hur många som helst om sportfiske! Alltså då menar jag jättemånga. Förlåt alla fisklovers, men jag tycker nog inte att fiske är en sport. Eller? Tänker jag efter så kanske det är lika mycket sport som mycket annat. Aja, i alla fall så tycker jag at det är konstigt att det finns så många bloggar om sportfiske.



Mysigt att pussas med en slemig och blodig gädda? Oja!


Vad säger du om saken?
Postat av: Anonym

SLEMMIG - inte slemig.

Puss från "gammelgäddan"

2009-03-24 @ 22:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0