OPERATION 2,0

Efter jobbet idag inhandlade jag en bok, Twilight. Alla säger ju att de böckerna är så fruktansvärt bra så jag måste läsa dem jag med. Jag köpte den första, på engelska. Dels för att orginalen oftast är bättre, och sen tänkte jag att det blir lite träning inför högskoleprovet också. Det är knappt två veckor kvar nu. Jag vill verkligen lyckas bra på det är jävla provet, det känns liksom som min enda chans. Inte för att mina betyg är dåliga, de är helt okej. Men inte tillräckligt bra. Så nu blir det någon sorts träning/förberedning varje dag fram till 28 mars. (Jag kan behöva lite påtryckning, så säg dumma saker och ge mig dåligt samvete om jag inte tränar)

2,0 here I come!


Vad säger du om saken?
Postat av: Matilda

ett, två, plugga på!

2009-03-16 @ 21:57:46
Postat av: Frida

Vilket datum gör du provet ? :)

2009-03-16 @ 22:42:19
Postat av: mamma

tre, fyra, slit som en myra!

2009-03-17 @ 07:21:44
Postat av: Frida

a okej på så vis, men de kommer gå galant då åker ju jag hem med :)

2009-03-17 @ 20:38:46
URL: http://canebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0