LILLA SPORTSPEGELN

Varför går helgerna så fruktansvärt fort? Först är det fredag, sen helt plötsligt är det söndag igen. Vart tar lördagarna vägen? Ett riktigt mysterium det där. Men nu är det i alla fall måndag och jag sitter på jobbet. Har precis käkat lunch, det blev nachos som vanligt. Börjar bli lite trött på det nu, men så länge det är gratis ska jag inte klaga!

I lördags såg jag en SVT sport buss som stod parkerad i Hudik. Vad den gjorde där kunde jag inte förstå, eftersom det var Vasaloppshelg och allt. Men nu har jag förklaringen. De var där från Lilla Sportspegeln och gjorde ett repotage på en ungdomsskidtävling. En tävling som jag har åkt hur många gånger som helst när jag var mindre. Min största dröm när jag var liten var att nångång få vara med i Lilla Sportspegeln, och nu, när jag har hunnit blivit nitton år kommer de hit. Är det inte typsikt? Anyway så tänker jag kika ikväll, det kan ju mycket väl hända att nån jag känner har fastnat på bild..



18.45 på Barnkanalen!

Vad säger du om saken?
Postat av: VIKY

jag tävlar :) vilket är riktigt jobbigt ibland, hihi.

2009-03-02 @ 17:57:28
URL: http://viky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0