JA, JAG ÄR EN TÖNT

Jadå! Femte raka segern i EM-kvalet för handbollsherrarna, som idag mötte Montenegro på hemmaplan. Nu ska det riktigt mycket till om Sverige inte tar sig till EM 2010 i Österrike.

Egentligen tycker jag att det är lite töntigt att täcka över sig själv på bilder, men som ni ser är det precis det jag har gjort här under. Mitt trötta utseende står sig inte riktigt mot Jonas Larholms snygga nuna om man säger så. Bilden är i alla fall tagen för drygt ett år sedan under EM i Norge. Jag gick runt och flinade i flera dagar efteråt. Larholm är ju faktiskt, enligt mig, världens snyggaste handbollsspelare.


Vad säger du om saken?
Postat av: Thuresson

Ge honom till mig, lugnt och fint bara.

2009-03-23 @ 14:52:25
Postat av: Anonym

TÖNT! Ta bort det svarta nu...kom igen!!!Ja, han är lite söt den där långspjången!!! :) KRAMAR sis

2009-03-23 @ 21:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0