HEY HEADACHE!

Eftersom det inte är nåt fel på mina ögon beställde jag tid på hälsocentralen för någon vecka sedan, för att kolla om det finns nån anledning till min äckliga huvudvärk. Farbror doktorn och jag pratade både länge och väl, och alla möjliga prover togs.
När jag sen fick hem brevet med provsvaren stod det bland annat "Du har ett bra blodvärde med hemoglobin på 136 g/L. De vita blodkropparna liksom trombocyterna är helt normala. Blodkropparnas storklek normalt. Salterna i blodet har normala koncentrationer. Urinsticka normal."
Ehh ja, jag känner mig ganska normal om man säger så. Och nån anledning till huvudvärken hittades inte, antagligen bara spänningshuvudvärk. Aja, ont gör det i alla fall och jag börjar bli trött på att käka ipren och alvedon var och varannan dag. Men mamma har tydligen också haft ont i skallen utan anledning när hon var yngre, så jag har väl ärvt det av henne då.

Oj vad mycket blev. Jag tänkte egentligen bara berätta att jag har huvudvärk. Så ni vet!


Vad säger du om saken?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0