DET ÄR HELG!

Det har varit lite dramatik på jobbet i veckan, så fredagen var riktigt efterlängtad! Efter jobbet åkte jag hem till Evelina som fyllde 20 år grattis! Käkade smörgåstårta och gav henne en present. Sen drog jag hem, åt pizza, läste Twilight, försökte lära mig lite matte, kikade på tv, läste lite mer Twilight och sov. 

Idag vaknade jag klockan sju. Är det inte typiskt? Tillslut lyckades jag i alla fall somna om igen och drömde världens sjukaste dröm. Alla människor jag någonsin träffat var typ med, och än en gång drömde jag om räkor. Det måste ju vara nåt allvarligt fel på mig som drömmer mardrömmar om räkor? Stora, rosa, levande, maskliknande räkor. Blä, jag ryser bara jag tänker på det. 

När jag hämtat mig efter räkchocken och fått i mig lite frukost stack jag ut och sprang (joggade) en sväng, tro det eller ej. Det gick fatiskt över förväntan, även om kondition inte är som den har varit. Men det ska jag ändra på! Nu sitter jag i underställ och kollar på skidskytte. Sen blir det längskidor också, och nånstans där i mellan ska jag hinna duscha och packa ihop grejer till ikväll. En liten reunion och utgång står på schemat, ska bli kul!

Nu måste jag koncenterara mig på skidskyttet. Det verkar som Björndalen vinner igen, han är helt otrolig! Och nu sköt Ferry fullt i sista också. Och fyra nollor av Nilsson, det är inte ofta det händer.. Kom igen nu killar!

Vad säger du om saken?
Postat av: Matilda

Kul det var att prata med dig nyss gumman! Hurtig du är som joggar! Läskig dröm om räkorna, hua! Hoppas att du får kul ikväll! KRAM

2009-03-21 @ 18:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0