GRATTIS?

Hemskt dåligt med uppdateringar från mig idag, men jag har inte riktigt haft tid.
Igår/inatt satt jag och mamma uppe och kollade på hockeyn. Och ja, vad ska man säga? Grattis till femte raka JVM-guldet Canada. Och grattis till att både ni, publiken och domaren är lite halvt dumma i huvudet. Okej, Canda var bättre än Sverige i delar av matchen. De fick i alla fall in pucken i mål, och det ju var mer än vad små kronorna lyckades med.. Egentligen ska man inte hålla på och klaga på domaren, men vafan tänkte de med igår? Sen när är det tillåtet och bokstavligt talat köra på motståndarlagets målvakt? Men aja, det är väl bara att inse att Canada styr hela hockeyvärlden.. Eller? Riktigt bra turnering av Sverige i alla fall, trots att det "bara" blev ett silver (:


Slänger in en bild på min favoritspelare i Små kronorna också, nummer 22 Mikael Backlund.
Bilden har jag snott från DN.


Vad säger du om saken?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0