CAMP NOU

Nu i höst var jag i Spanien i en månad, på reseledarutbildning. Jättemycket plugg och sånt, men lite annat hann vi med också. Bland annat en rundtur på Camp Nou, Europas största- och FC Barcelonas hemmaarena! De flesta av oss var helt lyriska och tyckte det var skitcoolt, men inte riktigt alla.. Medan vi gick runt där och "åååh:ade" kom min kära roomie Josefa med den här kommentaren "alltså förlåt, men jag tycker det här är ungefär lika häftigt som att vara på Borås arena.." Haha, jag gillade det i alla fall! Men en sak var negativ. Vi skulle få gå in i ett omklädningsrum också där Henry, Messi och alla andra byter om. Och visst fick vi se ett omklädingsrum.. Ett gammalt, fult och slitet, aldrig att a-laget byter om där.

Tänkte i alla fall slänga upp lite bilder, titta och njut!




Någon vecka efter vi varit på den här lilla rundturen, åkte några av oss dit igen. Men den gången var det lite mer folk där, om man säger så. Ett fullsatt Camp Nou med över 90 000 människor såg Barcelona vinna över Valencia, det var inte lite häftigt...



Vad säger du om saken?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0