TRÖTT TJEJ

Nu är det måndag - igen. Jag har varit så sjukt trött hela dagen, det gick dåligt på jobbet och nu har jag ont i skallen. Ursäkta negativiteten, men ibland måste man få klaga. Jag har en tendens till att bli på lite dåligt humör när jag är trött också. När jag ändå är igång kanske jag ska klaga lite till? Ja det blir bra. Jag hatar att jag missar alla VM-lopp i veckan, speciellt sprinten imorgon. Och alla staffeter på onsdag, torsdag och fredag med för den delen. Missförstå mig rätt nu, för jag gillar verkligen inte att vara sjuk. Men när jag ändå skulle bli det kunde väl bacillerna ha väntat till den här veckan? Livet är bra orättvist ibland. På tal om orättvisa så ringde Josefa idag, min älskade roomie som jag träffade i Spanien. Hon berättade hur underbart det hade varit i Thailand, hur fint det var på Nya Zeeland och hur kul det skulle bli att åka till Australien. Hon sa även att hon avbokat sin hemresa för att istället åka till Bali innan hon drar hem. Under tiden satt jag på jobbet, åt en torr smörgås och tittade ut på snön som föll ner från den grå himlen. Nej, jag är inte bitter..


Vad säger du om saken?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0