URSÄKTA

Bloggtorka? Nej, egentligen inte. Jag har hur mycket saker som helst att skriva om hela tiden. Nästan för mycket ibland. Nej anledningen till att jag varit tyst i över en vecka är bland annat att min dator är traaasig. Samtidigt som den gav upp gjorde mammas dator likadant, tungt. Min är fortfarande på lagning, men jag borde få tillbaka den snart tycker jag.

Just nu sitter jag på jobbet, har lunch. Ska jag vara ärlig hade jag mer än gärna varit hemma idag. Herrarnas superkombination och damernas störtlopp är ju i full gång. Inte för att Sverige har lyckats så bra än så länge i detta VM, fiasko skulle man till och med kunna säga. Men idag är det kanske dags för Anja att rycka upp sig? Vi får hoppas på det.


Vad säger du om saken?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0