SUNDSVALL

Tremilen orkar jag inte kommentera just nu - tråkig svenskdag räcker.

Just nu är jag i Sundsvall hemma hos Matilda, men jag ska snart ta bussen till Hudik. Dagen har tillbringats på IKEA, Bauhaus och här hemma i hennes relativt nya lägenhet. Pappa håller på och fixar en massa små saker, sättor upp lampor, hyllor och sånt där. Matilda assisterar så gott hon kan,  och jag har legat och sovit ett tag. Mamma då? Jo hon diskar, äter kola och bloggar(!) Matilda och jag har övertalat henne (fast det var inte särskilt svårt) att skaffa en blogg. Jag tar och länkar dit sen, när hon har kommit igång ordentligt med skrivandet :)

Nu ska jag packa ihop och dra till Frida, party på g!


Vad säger du om saken?
Postat av: VIKY

Aha, vad roligt! :D men du, på din header står det ju simning med också (a) vad bra! för jag simmar tre gånger i veckan. och endel säger att simning inte är någon sport :o men det är det ju ;) bra med någon som fattar :D

2009-02-28 @ 18:22:47
URL: http://viky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0