ONSDAG

Igår fick jag min första hatkommentar här på bloggen, känns bra! Att någon som tydligen tycker att jag är sär offrar sin dyrbara tid för att ge mig en kommentar. Tack så mycket, det värmer :)

Idag ska jag och Lisa gå på jakt efter lite julklappar. Det får nog bli mest mjuka paket från mig i år. Eller i alla fall lätta paket, eftersom att väskan inte får väga mer än tjugo kilo när jag ska flyga hem i jul. Jag ska även ta en sväng förbi hälsocentralen idag, och ta grissprutan. Först i måndags började de vaccinera folk här i Kalmar, rätt världelöst. Fast är det jättemycket folk så struntar jag i det. Jag vet att det är själviskt, men jag orkar inte stå i kö hur länge som helst när jag förmodligen ändå inte kommer bli sjuk. Så ska jag vaccinera mig gör jag det inte för min egen skull.

Vad säger du om saken?
Postat av: Frondish

Men gumman har du skaffat dig en ovän ;)

2009-12-02 @ 13:12:11
URL: http://canebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0