JAG GILLAR

Ja! Bragdguldet gick till Helena Jonsson. Jag är nöjd. På tal om skidskytte så längtar jag väldigt mycket till imorgon, då det är världscuppremiär i Östersund. Jag gillar även att de verkar ha tänkt på mig när de la schemat för tävlingarna. Onsdag, torsdag, lördag och söndag sänder SVT från Östersund. Men på fredag, när jag har seminarium, är det vilodag. Med andra ord kan jag se all skidskytte och all längdskidåkning den här veckan! Ska bli kul att se om Jonsson och de andra är lika grymma i år som förra säsongen, och om längdskidåkarna har hittat formen sen förra helgen.



Just de, tentan gick förresten helt okej. Jag svarade på allt utom en tvåpoängs fråga, så förhoppningsvis har jag skrapat ihop tillräckligt med poäng för att få godkänt. Notisen, analysen och abstraktionsstegen kan dock ha gått hur som helst. Men nu är det bara att lägga tentan bakom sig och börja läsa igenom och analysera texterna till semninariet på fredag. Sen ska två artiklar skrivas nästa vecka innan kursen är slut. Maria har nämnt något pepparkakor... Jag hoppas att hon bjuder på det sista dagen.


Vad säger du om saken?
Postat av: doktor glass

vem fan läser din blogg egentligen ditt jävla sär

2009-12-01 @ 23:49:08
Postat av: mamma

Du är så duktig lilla gumman!Jag längtar som en tok efter dig nu........ puss, puss

2009-12-02 @ 09:58:41
Postat av: Thuralf

Hårda ord från Doktor Glass som uppenbarligen läst din blogg ...

2009-12-02 @ 15:13:44
Postat av: Anonym

Du läser tydligen min älskade lillasysters blogg doktor glass!!! Må du smälta till sommaren, morr!

2009-12-02 @ 15:37:23
Postat av: En skidåkare!

Himla vilken bra blogg du har, iaf för en skidnörd som jag :) Fortsätt i den här stilen!!

2009-12-22 @ 15:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0