FÖRSTA DECEMBER

Dagen har tre positiva saker att bjuda på:
 
♥ Jag får öppna första luckan i chokladkalendern utan dåligt samvete
♥ Julkalendern börjar
♥ Årets bragdmedalj vinnare utses klockan 13.00

Chokladbiten är redan uppäten, julkalandern ska jag kolla på ikväll och vem som vinner bragdguldet får jag ta reda på när jag kommer hem i eftermiddag. Klockan ett är det nämligen dags för tenta igen. Om det kommer gå bra eller inte har jag ingen aning om. Just nu känns min hjärna segare än vanligt, vilket kanske inte är ett så bra tecken. Men på något vis ska det nog gå. Förövrigt hoppas jag att Sarah Sjöström, Helena Jonsson eller Robin Söderling får bragdguldet. Enligt mig är alla tre mycket värdiga vinnare! Men nu ska jag ägna mig åt lite sista minuten tentaplugg och frukost. Det får bli risgrynsgröt, i sann december-anda.


Vad säger du om saken?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0